Flux RSS

How to lose a friend


In ultimele luni am constatat cat de usor se transforma prietenii in neprieteni. Unii fiindca nu mai intrunesc conditiile de prieteni, altii fiindca s-au schimbat prea tare ca sa-ti mai fie prieteni si pentru ca altora nu mai ai ce sa le spui si nici ei ce sa iti spuna tie. Sau fiindca pur si simplu nu-si mai dau silinta. In ultimul timp m-am gandit la mai multe persoane care imi erau foarte apropiate in trecut dar care dintr-unul din motivele de mai sus au incetat sa-mi mai fie apropiate. E ciudat sa te trezesti intr-o zi si sa-ti dai seama cum totul s-a dus. Mai demult eram de parere ca nu conteaza cat de mult te vezi sau te suni cu prietenul respectiv, ca nu astea sunt ingredientele unei prietenii. Poate mi-am dat seama cam tarziu ca astea nu sunt suficiente. Si ca pana la urma, oamenii o iau pe carari separate si atat de indepartate, incat nimic nu e de-ajuns. (cand zic prieteni, ma refer la prieteni for real, nu la amici)

A fost frumos, but i’ve ceased to give a damn.

About aduceriamintesistele

I won't touch the ground.

Un răspuns »

  1. Oh, stai să vezi când încep să se formeze cupluri şi să se însoare! Dacă eşti cumva „single and not looking” se cam duc rând pe rând unul câte unul. Ba te mai şi discriminează uneori – încep să socializeze mai mult cu alte cupluri şi din ce în ce mai puţin cu tine.

    You can always make new and interesting friends. E mai frumos decât să încerci să menţii relaţii care oricum se duc naibii.

    Răspunde
  2. sad, but true. si sa vezi de acum incolo…..

    Răspunde
  3. aaa sa inteleg ca e ceva normal, o data cu varsta… same here :\ are dreptate si ggl

    Răspunde
  4. gandeste-te la treaba asta ca la un drum ce parcurge un oras: la inceput e mic, apoi se largeste, se intersecteaza cu alte drumuri, se desparte de altele, se reintersecteaza cu altele pentru ca in final sa iasa din oras fie la fel de lat precum a intrat, fie ceva mai lat pentru ca se va indrepta spre un alt oras.
    totul e sa te bucuri de plimbarea pe drum, de benzile in plus atunci cand se lateste drumul si sa te uiti atenta la drumurile cu care se intersecteaza drumul tau pentru a nu te lovi :)

    Răspunde
  5. viata e frumoasa dar merita traita :)

    Răspunde
  6. Deseneaza-mi o oita, si iarta greselile mele.

    Răspunde
  7. CITEZ: „viata e frumoasa dar, merita traita! :)” !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    Răspunde
  8. pentru ca optiunea de edit nu exista (sau nu o vad eu), rog a se corecta: „viata e frumoasa, dar merita traita! :)”

    Răspunde
  9. greu e viata, da’ frumos

    Răspunde
  10. 1. la ce se refera excesul de zel? la corectitudinea mea gramaticala?
    2. n-am inteles absolut nimic din profunzimea unui cititor de-al tau: “viata e frumoasa, dar merita traita! :)”………. poate ma lamuresti tu.
    3. si cam atat.

    Răspunde
  11. Who needs them, anyway? :)

    Răspunde

Lasă un comentariu