Flux RSS

Numai atunci deschide ochii.


Am (re) gasit azi un text tare bun. Spun regasit pentru ca am senzatia ca il stiu de multa vreme, dar nici nu-mi amintesc sa-l fi citit, desi Bucurenci scrie parca pe limba mea. Textul l-am gasit la 0pium, iar textul integral il gasiti la Bucurenci.

“Deschide ochii si lasa oamenii sa ti se intample. Lasa-i sa nu se intample daca asa au ei chef. […] Nu pot sa te mint, o sa ti-o iei in bot. O sa ti-o iei si o sa simti ca te doare. […] E tot ce pot sa-ti promit. O sa simti.”

wow.jpg

*despre cum filmul se transforma in fotografie. (Vise interzise, un autoportret)

About aduceriamintesistele

I won't touch the ground.

Un răspuns »

  1. fantomele fostelor tale euri? parca le privesti cu detasare.

    Răspunde
  2. uite ca stii!
    mai am inca de impartit cu ele..

    Răspunde
  3. combati demonii interiori facandu-le fotografii cu expunere lunga?

    Răspunde
  4. sunt trei stop-cadre dintr-un video, suprapuse. (cadre care oricum erau suprapuse deja)

    Răspunde

Lasă un comentariu