RSS Feed

Biography of my silence


I`m frequently told that I am way too quiet. This series is an answer itself to all the questions that I refuse to answer to. When are you people gonna learn that there isn`t a word for everything? (fiindca mi s-au cerut traduceri: Mi se spune des ca sunt prea tacuta. Seria asta este un raspuns la toate intrebarile la care refuz sa raspund. Cand o sa invatati ca nu exista cate un cuvant pentru toate lucruile?)

***My heart will remain silent.

biography_1.jpg

biography_7.jpg

biography_2.jpg

***

„There were things I wanted to tell him, but I knew it would harm him. Eventually, I burried them so that they could hurt me, instead.” („Erau lucruri pe care voiam sa i le spun, dar stiam ca i-ar face rau. Asa ca le-am ingropat si le-am lasat sa-mi faca mie rau.” Jonathan Safran Foer – Extrem de tare si incredibil de aproape)

biography_6.jpg

I., A., R.,

thank you.

(You can also take a look at Unda`s silent week.)

** to be continued.

About aduceriamintesistele

I won't touch the ground.

2 responses »

  1. :)
    simt umbra de tristeţe care pluteşte peste ele şi nu pot să nu mă-ntreb cum sa-u văzut şi simţit lucrurile din spatele filmului, sau al senzorului

    >:D<

    Răspunde
  2. Senzorul a ramas rece, la fel ca si cei in fata carora inima mea a ramas tacuta.
    Noroc cu imbratisarile, care vorbesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

